Mitt last

Mitt last här i livet är Coca Cola och numera dricker jag endast Coca Cola light. Light veriationen är inte bra den heller men jag klarar mig inte utan. Jag har bestämt mig för att jag får dricka en burk om dagen denna veckan. Nästa vecka får jag dricka en burk varannan dag, veckan därefter två burkar i veckan och sedan en burk i veckan. Målet är att kunna dricka en burk på exempelvis fredagar och inget mer. Att jag ska se det som något gott att unna mig, inte något jag måste ha dagligen.
 
Jag är egentligen helt emot lightprodukter men detta är ett undantag. 

Kommentarer:

1 MATILDA:

Kan tipsa dig om cola zero eller pepsi max annars :) jag dricker pepsi max varje dag :)

2 Sandra - mamma till Alessandro:

Jag var helt beroende av cola zero ett tag, men under sista delen av graviditeten blev fanta min craving och det har hållt i sig, riktigt dåligt eftersom det är rent socker. I helgen ska jag ta min sista fanta, sen får jag hålla mig till cola zero :)

Kommentera här: