Påsk & godsaker

Glad påsk på er alla!
Har ätit så mycket godis nu under påsk så igår kväll mådde jag illa. Undrar varför man stoppar i sig så mycket, men jag tror man passar på. I alla fall så ska jag dra ner rejält på sockret och det är svårt. Jag sitter här trött och ont i huvudet men jag ska klara det, en dag i veckan är okej. Det svåraste kommer nog vara att inte dricka någon pepsi max men jag har bestämt att jag ska dra ner på de och inte dricka varje dag, så får vi se hur det går. Känns som att det kommer bli tråkigt men jag vet att bra mat är så mycket bättre.
 
Nu är det dags att gå ut i solen!

Kommentarer:

1 Sarah:

Ja de tänkte vi göra. Är för nyfiken för inte veta :p

2 Julia:

Hur har det gått att dra ned på sockret? Kan du inte skriva lite om strategin du har för att avvänja dig och berätta hur det går? Vore intressant!

Kommentera här: