Grön smarrig smoothie

En smarrigt god smoothie som jag gjorde häromdagen!
Den består av naturell yoghurt, banan och kiwi. Lite lagom syrlig blev den men jag kan tipsa om att ha i lite is för den blev lite ljummen vilket inte är så gott nu när det är varmt ute. Jag tycker en smoothie är det perfekta mellanmålet eller en lättare lunch om man har svårt att äta när det är varmt. Min aptit sjunker när det är varmt ute och då är en smoothie perfekt. Man kan ja i vad som helst, spenat, ingefära, frukt eller bär, det är fantasin som styr.
 
Tipsa mig gärna om din favoritsmoothie!

Kommentarer:

1 Life of Johanna:

oh det lät smarrigt

2 fitnessiisters:

Min favorit smoothie är med hallon, kokos, jordgubbskvarg och mjölk. Super bra att ta som mellanmål eller frukost osv, eftersom att du får i dig både vitaminer och protein (ifrån kvargen). Super gott!

Kommentera här: