Tisdag kväll!

Go kväll bloggen!
Vart tar tiden vägen?! Tycker dagarna går så snabbt och det är midsommar på fredag. 
Denna veckan började med att jag tappade min nya iPhone 5s i toaletten men det var bara ljudet som var lite krassligt. Bra tänkte jag då kan jag ändå använda den som vanligt. Elias och jag begav oss till en mammavän där barnen lekte och helt plötsligt börjar min mobil spela musik så då tänkte jag att den nog inte var riktigt redig. Men efter några timmar där gick vi hemåt och senare fick vi åka in och lämna mobilen då den inte fungerade alls! Så här sitter jag utan mobil, känns väldigt konstigt. 
 
Denna dagen har vi varit ute och gungat, ett leende fick man för första gången! Skulle egentligen sprungit men hoppade det. Imorgon tänkte jag fota några övingar till er.
 
Hörs imorgon!

Kommentera här: