Fler besökare

Jag älskar att blogga!
Att ha en blogg där man kan skriva ner sin resa eller tips är bra och roligt att ha lite senare i livet men när det inte händer så mycket med statistiken blir det lite tråkigt. Jag har bloggat i lite över en månad och läsarantalet ökar knappt, vilket är synd. Jag vill få ut min blogg och visa att man kan få tillbaka en stark kropp efter en graviditet och att man inte ska ge upp.
Så jag undrar vad ni har för tips till mig att en dag kunna bli en storbloggerska (drömmer lite).
 
 

Kommentarer:

1 Helen:

Att synas och kommentera är nog det bästa för att själv få läsare. Tyvärr så är det dåligt med respons i bloggvärlden just nu då det är varmt ute och många väljer att bara läsa och inte kommentera ( tråkigt ).
Ett annat sätt är att vara med på bloggevent, det är jättekul och man träffar vänner för livet och nya läsare.
Lycka till med din blogg

Kommentera här: