Godissuget

Go' kväll bloggen!
Har varit mer eller mindre godissugen hela dagen men jag handlade aldrig något och här sitter jag stolt över mig själv. Jag är fortfarande godissugen men jag ska se om jag fortfarande är det tills i morgon så kanske jag köper lite till kvällen. Det har i alla fall varit svårt att inte gå och handla det, tar max 5 minuter att gå ner till affären men ändå kom jag aldrig dit. På ett vis att de bra! Jag är i alla fall stolt över att jag kunde stå emot suget! 
 
Sen jag började satsa lite mer denna veckan så har inte suget varit lika starkt och träningen har även gått bättre. Idag tog jag en morgon powerwalk på 30 minuter i blåsten och det var precis vad jag behövde!

Kommentarer:

1 Erik Björkén:

Det är bra att du lyckas stå emot, själv måste jag öpa en massa choklad för att orka med dagen ;)

Kommentera här: